Love Hurts
S3, E16: When Fisk (Donal Logue) tasks McCall with tracking down an ex-MI6 agent (Andrew Stewart-Jones) in Paris with whom she had a past relationship, she must convince him to help her track down a crucial document that his friend was hiding.