Love is all Around
S1, E1: 1968: On a summer day on the Long Pine Reserve in Saskatchewan, Bezhig Little Bird, her sister and brother are ripped away from their mother by police and child welfare agents to be put up for adoption. Now, 18 years later, Bezhig, who was renamed Esther Rosenblum by her adoptive family, is living as a Jewish woman in Montreal who doesn’t quite feel a sense of belonging in her comfortable life.