시즌 3, 에피소드 6: Karen grapples with her feelings as she, Alec and Vivian decide exactly how their relationship is going to work. A bad judgment call involving the kids puts Marc in the doghouse with April, driving her closer to Blair. Joss and Harry rebound from their painful break-up in different ways while Calista enacts revenge on a manipulative Luca.