Love Letter
S1, E5: Saburou forms an alliance with Motoyasu (soon-to-be Ieyasu) in an effort to take Kichou's homeland of Mino. Meanwhile, Tokichiro remains diligent in his scheming to overturn the Oda family. A shadow that had been watching Saburou makes a move.