Love, Lies and Liquor, Part 1
S4, E2: When James whisks Agatha away on a seaside trip to work on his new book, the last thing she expects is to end up in a town called Snoth-on-Sea. The getaway goes from bad to worse when they’re greeted by protesters at the hotel, and then an obnoxious fellow guest is murdered—and the local police consider Agatha the prime suspect.