Love Octagon
S3, E19: After waking up from a coma, Earl now knew what was important in his life and he was set on going after it. He knew that he had to find Billie, whom he felt karma brought to him to be his soul mate. However, no one knew where to find Billie and so Earl turned to an unlikely place, Frank. Elsewhere, Darnell and Joy have moved into the Crab Shack, since their trailer is still turned on its side.