Lovers, Lies and Canyon Murder
S1, E5: In 1987 Carol Murphy, 28, is found by hikers slain in a wooded area of Lefthand Canyon, CO. Police uncover a turbulent love life and plenty of suspects in this Western enclave. It will take 20 years and a new technology to finally solve her murder.