Lover's Triangle
S1, E4: Paul Holes and criminal behavioral analyst, Laura Richards, journey to Butte, MT to tackle the 1994 murder of Julianne Stallman who was killed after a violent encounter. A long list of close personal relationships adds up to an elaborate whodunnit.