Love's Labor Lost, Pt. 2
S8, E19: Tim waits for news on Jill's surgery. Jill will be fine, although she had to have her ovaries completely removed, not partially as was first thought. Jill's mother comes to visit to help with her daughter's care and with her mood swings.