Loyalty
S1, E7: Tasha sees Angela for the first time. Ghost learns a fellow gang leader, and close friend, may be behind the hits, while Angela races to save the next target’s life. Ghost finally gets a second meeting with Simon Stern. Ghost makes a commitment to Angela, and the mastermind behind the attacks is revealed.