시즌 1, 에피소드 5: After deducing the cause of her suspension, Inspector Harmony coaxes Sam to confess what she's kept hidden for decades. As Aked finally confronts Natalia and Louis, Mrs. Mahabir seeks reassurance from Mr. Willoughby - then doubles down on her plan. Gene and Jeff meet for the first time in decades.