Lt. Radar O'Reilly
시즌 5, 에피소드 5: Following an offer of promotion made by Master Sergeant Woodruff at a poker game, Radar is promoted to the rank of lieutenant. Finding this position awkward, Radar opts to return to his position as an enlisted man.