Lucky Charmed
S5, E17: The Charmed Ones face a demon who has been killing leprechauns and stealing their magic. The leprechauns endow the sisters with good luck, which enables Paige to gain material wealth, Phoebe to meet a man, and Piper to book a major star to play P3.