Lucy
S1, E6: A massive electrical outage shuts down the town's power, creating a sense of unease, as people are drawn together in unexpected ways. Camille and Lucy find new roles within the community, Julie seeks refuge with an old friend and Lena grows closer to her mysterious rescuer.