Ludlow's Fourth Hottest Professor
S1, E9: Thriving in and out of the classroom, Greg empowers the hockey team before a key game. Meanwhile, Archie receives feedback on his book and Katie focuses on getting tenure – which reveals the extent of her parents’ involvement in her life.