Luke Bryan
S21, E42: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Chanel, and Steelo are joined by country music icon LUKE BRYAN to learn what it means to KEEPIN' IT COUNTRY, and celebrate Luke's made-up holiday in MERRY PRANKMAS.