Lumpy Spends the Night / Good Night to Pooh
시즌 1, 에피소드 5: Lumpy Spends the Night: It's Lumpy's first time spending the night away from home…but now he's not so sure he wants to. Good Night to Pooh: Rabbit realizes that since bears hibernate, Winnie the Pooh should too!