Сезон 1, серия 22: In the Season One finale, Sharpe (Freema Agyeman) works on a creative way to help Max (Ryan Eggold) and Kapoor (Anupam Kher) gets surprising news. Meanwhile, Reynolds (Jocko Sims) takes a big step in his relationship with Evie (Guest Star Margot Bingham) as one of the doctors makes a life altering decision.