Lo mejor de Mexicánicos Lupillo Rivera + Arenero
S1, E2: Some unpublished details of two of the most remembered cases of the series are revealed: the conversion of singer Lupillo Rivera's Ford GMC 54, and the construction of the largest sandbox in the world.