Lyin' Eyes
S6, E2: Prince instructs the trading floor on a new play but is met with skepticism. Taylor and Wendy try to nail down Prince’s intentions, while Wags struggles to hide a conflict of interest. Meanwhile, Chuck decides to go after the entire billionaire class, first tackling the plight of the New York City doormen.