시즌 1, 에피소드 5: Unsettled by a series of painful memories, Cadence tries to enjoy what’s left of her summer – even if it means distracting herself with a potentially dangerous stunt. Despite her best efforts, she remembers a stormy day from Summer 16 when rising seas and frustrations threatened every Sinclair, exposing the family's darker side and forcing Gat and Cadence to confront their unspoken feelings.