S1, E3: Rajveer and Churan's plan works! Monica becomes Apsara's celebrated bar dancer. Mangu is thrilled with her. Jassi, Mangu's driver sets his eyes on Monica and falls in love with her. Everyone in the bar has their eyes set on her. Rajveer is getting tired of the Monica act and wants to make it as himself.