S1, E4: Host Wil Willis heads to Fort Sill, Oklahoma, the U.S. Army's training ground for fire brigades to see the 428th Field Artillary Brigade launch 155 mm projectiles from the M777 Howitzer, the most widely used artillery piece by U.S. Forces.