시즌 1, 에피소드 1: In the city of Muyoung, the body of a young woman in her twenties is found near a greenhouse complex. The perpetrator leaves a gruesome signature by slashing the corners of her lips. Detective Ryu Sung-Joon, driven by rage, becomes relentless in his pursuit and captures the suspect. Despite overwhelming evidence pointing to him, the suspect claims his innocence and demands a jury trial.