Сезон 1, серия 3: Maddie gets caught up in a big lie when cute hotel guest Jason assumes she's a rich guest in the hotel instead of an employee. To help Maddie keep up her ruse as a guest of the hotel, Zack and Cody help her get a suite in the hotel.