MADtv Ruined My Life: The Outrageous Sketches That Shocked a Nation
Сезон 13, серия 1: Talk-show host Jerry Springer and his studio audience examine controversial sketches, including "The Wizard of Oz: The Lost Footage" and a music video lampooning the church sex scandals.