Magic Sunglasses & Sandcastles
시즌 1, 에피소드 4: MAGIC SUNGLASSES: Pete is having a crummy day, but when Grumpy gives him magic sunglasses, he sees the world in a whole new magical light. SANDCASTLES: When the gang is all hanging at the beach, Sally builds a great sand castle, but starts to worry when she realizes the tide will wipe it away.