Magical Thinking
S1, E11: Axe loses hundreds of millions of dollars on a bad trading decision and turns to Wendy for help. Chuck sets out on an odyssey to secure powerful allies in the fight against Axe. Lara enlists Lu to become the new chef at Axe Capital but Lu balks at working for the rich and takes her sister back to the old neighborhood to remind her of their roots. Sacker and Connerty close down the Axe Capital investigation and decide to do something risky. Chuck finds evidence – right in his own home – that could salvage the case.