Magnet Mayhem/Stop That Train
S1, E4: The magnet crane at the construction site accidentally turns on, sucking up all the metal, including the Mecha Builders!/Roof is delivering eggs to Marwyn at the Train Station, that is, until the train pulls into the station and can't stop!