Mahjongg Night / Stinky Love
시즌 1, 에피소드 6: Mahjongg Night - Chowder learns that messing with Truffles' game night means certain doom. But he's willing to risk it all for a taste of the Mevilled Eggs she's serving. Stinky Love - Kimchi falls in love with one of Mung's smelliest dishes, whisking it away to a romantic setting atop the catering company. Chowder goes against Mung's wishes and stands up for his pet's right to happiness.