S1, E6: Tragedy strikes in Saint-Fiacre, shocking Maigret to the core. Maigret begins to peel back the deceit and corruption that ruined Sophie’s life. He enlists her son Maurice to expose the villains who have plundered the estate for years. Back in Paris, Maigret’s conversations with the killer have unintended and terrifying consequences, and it’s Madame Maigret who is most at risk. From MASTERPIECE.