Maigret's Failure, Part Two
S1, E4: As Maigret reels from his failure to protect Fumal, he also suffers a devastating blow in his personal life. With pressure mounting to resolve the case of the missing social media influencer, Maigret digs deep into Fumal’s circle of acquaintances in order to understand him better. He uncovers a side to Fumal which makes him reevaluate the man and their shared history. From MASTERPIECE.