Mailbox
S2, E7: Bored with her life, Catalina (Nadine Velazquez) offers to help Earl (Jason Lee) take care of number 75 on his list by cleaning out a mailbox that he once used as a trash can. Catalina discovers an undelivered letter stuck at the bottom, and Earl is determined to find its rightful owner. Turns out it's a long lost love letter from trailer park resident Will (Johnny Sneed) to his former gym co-worker Wendy (Jenny McCarthy). Earl agrees to keep an eye on Wendy while Will gets back into shape for her. Meanwhile, Joy (Jaime Pressly) kicks Darnell (Eddie Steeples) out after discovering he's in the witness protection program. Ethan Suplee also stars.