시즌 1, 에피소드 4: Faced with such an absurd situation, Flora and Tina make fun of their friends, which triggers another argument. Flora throws up, which raises yet a new suspicion. Leo, Juan, and Enrique decide to drink and smoke. A final confession from Flora upsets Ana.