Main Suites Showdown
시즌 3, 에피소드 3: The teams finish their first floor renovation as they tackle the main bedroom suites. It's the ultimate test of luxury versus functionality as Rock the Block veteran Alison Victoria and HGTV star Page Turner judge these jaw-dropping spaces.