Make a Splash
시즌 1, 에피소드 4: In this flashback episode, a young and rebellious Sun Wukong accompanies his cautious best friend, Niu Mowang, to the Sublime Banquet of Immortal Peaches. Throughout the extravagant, exclusive event, Wukong pushes Mowang to make a splash and pitch himself for the role of Great Sage, a position currently held by the Dragon King, Ao Guang.