Make it Pop Pop
S4, E24: Nana and Pop Pop Thunderman come to visit, but when Phoebe reveals Colosso is living in their house, Pop Pop's no-tolerance attitude toward supervillains leads him to banish Max & his bunny best friend to the Detention Zone.