Make It Reign
시즌 3, 에피소드 22: Supergirl learns the true depth of Selena’s (recurring guest star ANJALI JAY) nefarious plan for Earth. While J’onn prepares to say goodbye to his father, Supergirl, Mon-El and Alura (reccurring guest star ERICA DURANCE) must devise a plan to stop Selena before she gets to Earth.