Make Someone Happy
시즌 1, 에피소드 3: DiDi ends up in conflict resolution after Patsy files a grievance against her for inappropriate remarks. Dawn learns that intimacy with a co-worker is no guarantee of evaluation immunity. Dr. James and Patsy go head-to-head when she decides to skip the 'Make Someone Happy' orientation to attend a Cleveland medical convention. A patient named Birdy sends shock waves through the ward when a gentleman caller, Leonard, arrives with a romantic agenda. Patsy's announces a ward-wide deep cleaning.