Make Up or Break Up
S1, E8: In the season finale, Kris must decide if she can allow Alex to love her at his own speed, while Melanie and Greg turn up the heat on their budding relationship. Charley’s actions may damage his friendship with Darion beyond repair, and Marshana meets Stefan’s skeptical mother.