Making a Splash in Arizona
Сезон 1, серия 3: Premier Paradise and the Pool Kings help clients Sally and Samer kick-start their new life in Arizona with a custom resort-style backyard that features three gravity-defying waterfalls, a BBQ pit, a floating table and a fire pit.