Making Love Work
시즌 3, 에피소드 6: A nosebleed proves deadly for one audience member queuing up to see the 'Dr. Dave' advice show. Meanwhile, Lisa takes Maya on an illuminating camping trip, and Rico wrestles with the challenges of a double-wide corpse and 'triple X' casket.