Malas decisiones
S1, E2: Francisco denounces the boys from Magdalena's gang and they are arrested by the police. Adriana helps El Caballo, Fercho and Hugo to be free so that they are not sent to the guardianship of minors. Gaby gets drunk and Professor Dagoberto abuses her.