Malfunction
S3, E8: Emergencies include a skating mishap at an ice show, an accident involving a self-driving car and a fulfillment warehouse robot going rogue. Meanwhile, Eddie’s after-hours fight club gets out-of-control and Hen struggles in her relationship with Karen.