Malice in Wonderland
S12, E18: When the CSI team is called in to investigate a robbery-homicide at an "Alice In Wonderland" themed wedding, they have little to work with to find a killer. Meanwhile, Hodges' mother comes to town, and he wants her to believe Morgan is his girlfriend. Jaclyn Smith guest stars as Olivia Hodges. (TV-14)