Mama Told Me Not to Kung Fu
S2, E23: Crane's mom visits the Valley of Peace. Crane reveals to Po that his mom hates Kung Fu so he promised her that he would never have anything to do with it. Crane asks Po and the others to help him keep his secret from his mom.