The King of Queens Mammary Lane
S5, E5: Doug's bowling team prepares for a tournament, while Carrie agrees to babysit Mr. Kaplan's son, in hopes of furthering her career. But when Doug throws out a mercy flirt and Carrie runs into an awkward set of hands, all goes downhill.