Man From the Past: I Am Oda Cinnamon Nobunaga!?
시즌 1, 에피소드 1: Oda Nobunaga is reborn as a Shiba-inu in the modern world. One day, at the park, he runs into his former acquaintances and rivals – all of whom have also been reincarnated as dogs.