Сезон 1, серия 7: Doctor Rachel Corrigan (Helen Shaver) helps an ancient sailor, Samuel Hartford (Julian Stone), search for his long-lost identity, unfortunately, discovering in the process that he may have to die to save his soul, his past…and even the present!