Man on the Land
S2, E9: Sisterhood – and the lack thereof – blazes like campfire at the Idylwild Wimmin's Music Festival. Maura makes a new friend – and has a rude awakening – while Sarah experiences liberation from an unlikely source. Meanwhile, Ali finds herself on an unexpected journey to the past.